Доставка та оплата

Популярні питання
Нова Пошта - доставка у відділення
При використанні послуг "Нової Пошти" термін доставки Вашого замовлення до пункту призначення займе від 1-го до 3-х днів. Всі замовлення, які надходять до 16:00 обробляються і відправляються в той же день.
Ви можете легко відстежувати статус доставки на веб-сайті "Нової пошти", або в особистому кабінеті (якщо зареєстровані). Вартість доставки розраховується за тарифами перевізника. У той же час, якщо Ви купуєте товар з стікером "Безкоштовна Доставка", то все замовлення буде доставлено безкоштовно в незалежності від його суми і наявності інших товарів в кошику.
Зверніть увагу! Посилка безкоштовно зберігається на поштовому відділенні протягом 5 робочих днів, після закінчення цього терміну товар відправляється назад до відправника.
 
 
Нова Пошта - доставка кур'єром
Ви маєте змогу замовити адресну доставку кур'єром Нової Пошти до себе додому чи в офіс.
Термін доставки до 5 дів. Коли замовлення буде у вашому місті, з вами зв'яжеться представник Нової Пошти для узгодження терміну доставки.
Зверніть увагу! Вартість кур'єрської доставки дорожче за доставку у відділення, тому уточнюйте її вартість перед замовленням.
 
 
Укрпошта - доставка у будь-яку точку світу
Відстеження посилок по трек номеру. Кожне замовлення страхується на пошті.
Ми відправляємо замовлення у будь-яку точку світу.
Зверніть увагу! Доставка Укрпоштою займає більше часу, ніж доставка Новою Поштою, враховуйте це при виборі методу доставки вашого замовлення.
 
  
Оплата онлайн (банківською карткою)
На сайті є можливість оплатити ваше замовлення онлайн через сервіс від Приват Банку LiqPay
Зверніть увагу - карта повинна бути доступна для оплати в Інтернеті. Якщо ви не впевнені в наявності даної можливості, необхідно уточнити це питання в сервісній службі банку, що випустив карту.
 
 
Накладний платіж
Оплата за замовлення готівкою або карткою безпосередньо при отриманні посилки на відділенні Нової Пошти.
Зверніть увагу! Нова Пошта утримує 20 грн + 2% від вартості замовлення за послугу наложеного платежу
 
 
Безпека платежів гарантується SSL протоколом; платежі захищені відповідно до вимоги стандарту безпеки PCI DSS Першого рівня (найвищий рівень безпеки)

 
Повернення товара
УВАГА: Згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 19.03.94 р № 172 «Про реалізацію окремих положень Закону України« Про захист прав споживачів », яким встановлюється перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), якщо вони не задовольняють споживачів з будь-яких причин, парфюмерно-косметичні товари належної якості ОБМІНУ І ПОВЕРНЕННЯ НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ. Тому будьте уважні при виборі товару. У присутності кур'єра уважно огляньте товар, не порушуючи цілісності упаковки, щоб переконатися, що Вам доставили саме те, що Ви замовляли, і Вас влаштовує зовнішній вигляд товару. Всі претензії з приводу відповідності товару замовлення і його зовнішнього вигляду приймаються тільки в момент доставки і на товар, цілісність упаковки, пломб якого не була порушена.
 
 
Покупець оплачує доставку товару на повернення
Чи допомогла вам ця відповідь?
 
 
 
 
Не знайшли відповіді на запитання?
 
Напишіть нам
 
Зателефонуйте