Якість товару

Популярні питання

  Гарантія якості від виробника

 

Компанія VOOSA співпрацює лише з офіційними представниками виробників в Україні. Якість продукції в нашому каталозі не повинна викликати у вас сумнівів, адже ми пропонуємо своїм клієнтам лише товар високої якості із сертифікатами.

Однак, відповідно до Закону України, ми надаємо кожному нашому покупцеві право повернути продукцію, яка не відповідатиме якісним характеристикам, обіцяним в описі. Законні гарантії Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" №1023-XII від 12.05.1991, парфумерно-косметичні товари входять до переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню чи обміну. Претензії щодо якості товару приймаються лише у момент отримання товару.

Уважно оглядайте замовлення у присутності кур'єра або у відділенні кур'єрської служби, якщо Вам не подобається зовнішній вигляд чи замовлення не відповідає, повертайте замовлення кур'єру, ми обов'язково його замінимо. Якщо при розпакуванні замовлення Ви виявили дефект продукції, потрібно зв'язатися з нашими менеджерами за тел. 095 665 01 79 та надіслати фотографію бракованого або пошкодженого товару, на якій явно видно недоліки, на електронну пошту info@voosa.ua або на «WhatsApp», «Viber», «Telegram» з Вашого мобільного телефону або комп'ютера, із зазначенням номера замовлення та описом шлюбу. Які товари можна обміняти?

У каталозі нашого магазину представлено велику кількість найменувань із різних категорій. Ми даємо можливість повернути отриманий товар протягом 72 годин з моменту отримання замовлення, якщо: товар відсутній у списку винятків до Закону; характеристики продукції можуть вважатися невідповідним; вміст посилки (кількість і вид продукції) відповідає обумовленої при оформленні замовлення; продукцією не користувалися після розтину упаковки; зовнішній вигляд товару відповідає первісному (збережено фірмове пакування, вкладиші); товар відповідає позиції, набутої в нас. Зверніть увагу: насправді кольори/ обсяг продукції можуть відрізнятися від колірної гами/ обсягу продукції з зображень, які Ви бачите на сайті. Це залежить від кольору дисплея телефону або комп'ютера. Що ще потрібно знати?

Не забувайте оглядати товар, комплектацію замовлення та його відповідність у присутності представника служби доставки; Продукцію, якою вже користувалися, або товар, що носить сліди вживання, немає фірмової упаковки (якщо така передбачена) - повернути не можна; Про розбіжність зовнішнього вигляду товару слід повідомити відразу після розкриття поштового відправлення; Якщо у присутності представника служби доставки не було заявлено про розбіжність товару очікуваним якостям (зовнішній вигляд упаковки, об'єм, комплектація) або про наявність браку, подальші претензії щодо нього не приймаються і у поверненні товару буде відмовлено.

 

Чи допомогла вам ця відповідь?

Не знайшли відповіді на запитання?

Напишіть нам

Зателефонуйте

095 665 01 79